Hjältar

Det är mina barn! jag känner ibland att jag har berövat dom deras barndom.
Dom har fått utstå så mycket för att jag är sjuk. När jag bara vill krama dom, men jag kan inte 
fast hela kroppen skriker att jag vill. 
Dom har  fått se mig när jag har varit påväg att dö. Inga barn ska behöva se det.
Ofta har vi gråtit tillsammans, dom vill att jag ska bli frisk, jag har sagt att jag ska försöka.
Vi har pratat om att om jag skulle dö, så skulle jag bli den största stjärnan på himmelen.
För att dom älskar mig så mycket.

Visst är dom underbara hjältar?

Jag är så otroligt stolt över att ha dom som mina söner!
Dom är så modiga.

1 Anonym:

skriven

Malin det känns helt otroligt att få läsa om dina tankar. Nu skriver du om det man ofta undrat och du inte kunnat uttrycka eller så kanske det är jag som inte tagit mig tid att lyssna. Äntligen har du börjat på din bok. Är så glad för det. Det är värdefullt för oss alla men framförallt dina barn. Jag undrar hur lång tid det tar för dig att få till ett inlägg?

Du skriver men sån värme och humor. Och Du är och förblir en Danger Angel.

puss / Action Jackson

2 foreverlost:

skriven

Det är kärleken....så vackert....ni är så vackra!

Kommentera här: