Till Medines barn

Jag vill bara säga tack för att ni har lånat ut eran mamma till mig.
Behar, jag tänker på dig.

1 Behar:

skriven

Hej malin min vänn det har varit jätte trevlig att komma och helsa på dig och att leka med william och ludde.Kommer och helsar på någon dag när mamma jobbar:D

2 Medine:

skriven

Heej

Min vän jag läste dina ord i din blogg. Hjärttan slor och torar går i min ansikte om mina barns ansikte. du finns i våras och tankar natt och dag. Jag Medine din personal tänker på dig när du är arg och när du är glad:D taack för dina ord och dina tanklar för min barn jag finss för dig när du vill ha mig Kram Medi :D

3 Besarta:

skriven

heej



hur mår du malin ? hoppas du är glad jag kommer och helsa på digMed mamma :D kommer att köpa någonting til dig :D Kram Besarta

Kommentera här: