Nu ska jag berätta

Nu ska jag berätta varför jag tror på ett liv efter döden!

Jag har varit nära döden flera gånger , i och med att jag har ALS !
Jag avskyr verkligen sjukhus, för jag vet alltid när någon ska dö !
En märklig händelse när jag låg inne på HLAVA var att mannen i rummet brevid mig dog , jag sa att han kommer dö !
Jag kände hans smärta . Och när han dog så strålade det i mina axlar , då förstod jag att han var fri, jag kände hans vingar !
Han va fri från allt , han va glad !

Så många gånger jag har varit nära döden, så kan jag inte säga att jag är rädd men jag är rädd för att lämna mina kära .
Om ni har blivit healade nån gång , så förstår ni känslan !

Det pirrar så skönt i kroppen , som en stor befrielse , man blir tyngdlös !
Jag vet hur det känns att inte få luft , alla inhalationer sitter i väggarna , allas kamp för att få luft !

1 Hanna:

skriven

Hej Malin! Ja du, vad ska man säga... Det är grymt rörande att läsa dina rader, jag har inte tillräckligt med ord för att beskriva vad jag känner. Men jag tror oxå på ett liv efter döden, absolut. Skönt att kunna känna någon annans vingar!! Malin, du är grymt go och härlig, det har jag alltid tyckt. Puss å Kram

2 Annelie:

skriven

Hej! Dina ord går rakt in i hjärta. Kram Anneliet

3 Mette:

skriven

Ja det är verkligen djup rörande att läsa ditt inlägg.

När jag var som sjukast var jag inte heller rädd för att dö.Då verkade det som det skulle vara en befrielse,men nu vet jag inte längre.Fast ditt inlägg är trösterikt.

Styrkekramar till dig från mig.

4 Emmy:

skriven

Gud älskar dig!!! :)

Kommentera här: