Trackbyte

Idag bytte vi min track!
Jag vill säga att jag har modig personal!
Jenny och Janiina bytte den helt själva utan min sjuksköterska Morgan här.
Jag är så stolt över dom, ni är grymma!
Jag har varit nervös för att byta ensam med min personal, men det gick perfekt.

Tack Jenny och Janiina!
Jag älskar er!

1 Annelie Sjöberg:

skriven

Hej Malin! Min mamma har als och jag vet att hon har läst din blogg och tycker den är så bra. Jag fick tips från Birger att kontakta dig för att få veta mer om hur det är att leva med respirator när man har ALS. För mig är det en stor skam att man inte automatiskt erbjuds respirator när man har ALS när man vet att det är det enda som kan förlänga livet. Min mamma har ventilator men behöver den snart mer eller mindra jämt pga problem med andningen. Jag undrar därför om du fick kämpa mycket för att få den och har du något tips till oss om vi ska försöka förmå läkarna att ge mamma tracheostomi (tror jag det heter).



Fortsätt kämpa på och ha det så mysigt med dina barn. Jag vet att livet med ALS är långt ifrån enkelt. Kram Annelie

Kommentera här: