Idag är en bra dag

Idag är en bra dag tack och lov!
Jag har inte så värst ont i kroppen , sista tiden har jag haft mycket värk i kroppen!
jag har inte varit på bra humör när värken blir så påtaglig .
Men nu ser jag fram emot sommaren.
Mycket kommer att hända i sommar, roligt !

Om någon behöver sommarjobb maila mig på [email protected]

1 Andreas Törnqvist:

skriven

Kul att höra, jag hoppas att det bra stannar länge!

2 Micke - http://photosong.blogg.se:

skriven

SV; haha, aaa jätte :)!



allt bra?

3 foreverlost:

skriven

Härligt Malin, du är verkligen värd en härligt underbar sommar, kram

4 Jasmine:

skriven

Skönt att du mår bättre, att värken inte är lika kraftig.



Åh, sommarjobb! Jag har nog fixat ett, annars hade jag nappat. Av ren nyfikenhet, vad är det varit för sommarjobb? (a)



Svar: Haha, det förstår jag. Det finns många bra låtar i Eurovision - och alla är bra på sitt sätt!



Kram

5 J'licious & L'licious:

skriven

sv; tack så jätte mycket malin! :)

6 Jouline:

skriven

Sv: Tack så jätte mycket :)

Kram

7 regnnatt:

skriven

Skönt att dagen var bra :). Sköt om dig. Kram.

8 Anna:

skriven

Vad glad jag blir att av höra att du mår bättre=) Du är en riktigt kämpare.



Hoppas du får en bra vecka!

9 Millah:

skriven

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

10 Daniel:

skriven

Ush hoppas värken ger med sej!!!

11 Anonym:

skriven

näää fan vad du e gullig! aww tack så himla mkt!

förresten, har du sagt ngn gång till mig att du har streptoko.p.. ngt.. va kallas d för?

12 Anonym:

skriven

ohh ok. intressannt.

förtvinar va e d?.. blir du svag typ me musklerna ibland?

synns det?

13 Anonym:

skriven

nää fan va sööt oh blir glad för din skull.

att du fick två barn också. bra jobbat tjejen! du har ej gett upp

Kommentera här: