Gott nytt år

Jag vill önska alla mina läsare ett Gott nytt år!

Jag hoppas att 2012 blir ett bättre år än 2011!
Jag önskar att alla får behålla hälsan och vara hur lyckliga som det bara går!

Själv ska jag försöka att vara så glad för det jag kan göra, och inte gräma mig för det jag inte kan längre!
Livet blir vad man gör det till, inte sant?

William och Ludwig, mamma älskar er så oändligt mycket!
Tack för att ni alltid finns här för mig, vet ni hur mycket ni betyder för mig?
Ni är mitt allt!

Så gott nytt år på er alla!
Puss och kram Malin
1 mia:

skriven

Hej hjärat! Du får mig alltid att le med dina vackra ord, hoppas du håller ord nu i det nya året och tänker mer på dig själv. Du vet vad jag alltid har sagt. Nu till en annan sak, nycklar hmmmm...., jodu nu är det sant, äntligen har vi en lägenhet och du är naturligtis välkommen när du vill. Nu blir det till att åka runt och hitta möbler, köket först för utan kök kan jag inte flytta in. Älskar dig, nu får du något att fundera på, eller hur... Kramar Mia m familj

2 Malin:

skriven

Till Mia!

Oj Vad kul att ni äntligen har hittat lägenhet!

Italien here I come:)

Jag saknar er! Och älskar er mucho! Gott nytt år!

3 Familjen Lysell:

skriven

Gott nytt år till dig med Malin kram Lena, Johan, Julia och Max :)

4 Morgan:

skriven

Gott Nytt År!

till dig och din familj

kära Malin

5 Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

skriven

Kikar förbi här och önskar också dig ett gott nytt år ;)

6 livsnjutaren:

skriven

Åter igen skriver du mina ord! Jag fokuserar och är lycklig över allt jag kan!!! Med mycke hjälp dansade jag på bordet i helgen eftersom maken var borta.......råttan ska väl dansa på bordet när katten är borta?????



Va mycke vi kan!!!!!

Kommentera här: