Som en raket

Jag har tänkt att inleda det nya året som en raket!

Jag har ingen aning om vart det börjar och inte vart det slutar!
Jag vet bara att något drastiskt måste hända med mig!
Jag ska tänka lite mer på mig själv och ta vara på vad livet erbjuder mig!

Än är inte gumman död!
Jag har så mycket att göra, så många drömmar jag måste uppfylla! 

Hur  har ni tänkt att 2012 ska se ut?

Var rädda om varandra!
Puss och Kram Malin
1 Fоtомояsan:

skriven

åh så fin design =)

2 Morgan:

skriven

Gott tanten nu börjar det likna nåt!!

Jättekramar till nyårshelgen

3 Fоtомояsan:

skriven

sv. åh 1000 tack för fina ord :]~ hoppas allt e fint med dig

4 Ailin Torres:

skriven

Vill du tjäna pengar på din blogg? Gå in på min blogg och läs mer om hur du gör:) KRAM



www.fototorres.blogg.se

Kommentera här: