Jag har blivit

Jag har blivit vän med min värsta fiende, mig själv!

Som alla säkert har märkt så har jag inte orkat skriva på bloggen på ett tag!
Jag har haft så mycket problem senaste tiden, och det har varit förjävligt rent ut sagt!

Det här med kroppen är så stort, att inte kunna få va med på allt som inte är möjligt idag!
Jag blir lite ledsen ibland när jag tänker på hur aktiv jag var en gång i tiden, en stor sorg för mig idag!
Jag har alltid trott att jag är odödlig på något sätt, men oj vad fel jag hade!
Jag har alltid varit modig, men nu vet jag vad rädsla är!

Är det bra eller dåligt att känna så?

Mamma älskar er, William & Ludwig!
Jag vill att ni ska må så bra som ni bara kan, jag vill att ni skall vara lyckliga,
det gör mamma lycklig när ni mår bra <3

Geta jag tänker så mycket på dig!

Tack Evve för dom fina blommorna jag fick, det värmde mitt hjärta!

Ta hand om er alla,
Puss & Kram
Malin

1 Annelie:

skriven

Kära Malin! Du är så stark. Tänk att du orkar leva och finnas för de dina. Det kallar jag osjälviskhet. Du lever med det absolut tuffaste en människa kan gå igenom. Dina grabbar kommer att vara stolta över dig genom hela livet. KRAMAR!!!!

2 Geta:

skriven

Kära älskade Malin, du orkar tänka på mig fast du har så mycket att kämpa med själv. Jag blir så rörd av din omtanke.

Vi lever med en fruktnsvärd sjukdom men vi får inte ge upp. Vi måste försöka försonas med vår kropp som inte längre lyder oss, men det är inte lätt. Ingen som inte har det som vi kan förstå vår kamp.

Vi fortsätter kampen tillsammans!

Puss och kram till dig älsakde vännen från Geta

3 morgan:

skriven

Dina ord berör det innersta i våra väsen. Du väcker starka känslor när du delar med dig av din rikedom. Oavsett hur du styr din väg har du min odelade respekt och värme. Ett liv kan inte räknas i bra eller dåligt tänker jag men upplevelsen hos den som lever det betyder alltid något Håll fast vid din klippa och ditt mod Kram

4 Sussie:

skriven

Gud va bra att du är vän med dej själv! Var stark. Håll fast vid din nya vän! You go girl! Välkommen tillbaka till bloggandet och jag ska fortsätta läsa din blogg!!

Kram

Kommentera här: