Det första jag skulle göra

Det första jag skulle göra om jag blev frisk.
 
1. Jag skulle krama sönder mina barn.
2. Jag skulle säga med egna röst hur mycket jag älskar dom.
3. Jag skulle dela ut några riktiga käftsmällar till folk som förtjänar det.
 
Men det sista skulle jag nog ångra ;)
Men det skulle vara så skönt att få jävlas tillbaka!
 
William och Ludwig mamma älskar er.
 
Ta hand om er. Puss och kram Malin 
                                                                                                                                                                                                                                    
1 Anonym:

skriven

fan.blir ledsen av ditt inlägg.hoppas du blir bättre snart. snälla människor förtjänar att må bra. men det brukar vara tvärt om.
och jag håller med om att vissa behöver få lite smällar för att vakna upp. hahaa

Kommentera här: