God fortsättning!

Igår hade vi en riktigt mysig julafton. 
 
Så fint brorsan och Maria hade fixat allt.
Fasters älskade Noah och Levi var så söta <3
 
Idag har jag så ont i kroppen, det blir ofta så när jag sitter i permobilen en längre tid.
Den är inte byggd för mina ben, den ger inget stöd för benen alls!
 
Ta hand om er.
Puss och kram Malin
 
1 Jouline♡:

skriven

Hej fina du! Vad härligt att du haft en mysig jul :) och tack snälla du för dina alltid så fina och rara kommentarer hos mig! Min jul har varit jätte bra, har haft fullt upp från morgon till kväll i över en vecka nu så där av att jag inte uppdaterat bloggen min. Kan förstå dig att du får ont i kroppen av att sitta i din permobil allt för länge. Som du vet Malin så jobbar ju jag som personlig assistent hos en person som också är bunden till sin permobil och nu under julen här så har min brukare suttit uppe väldigt länge i sin stol då nära och kära varit på besök från nästan morgon till kväll så just nu har min brukare också ont i kroppen :( hoppas din värk i kroppen gått över nu? kramar <3

2 Jouline♡:

skriven

Tack fina du för dina rader hos mig :) Visst luktar den parfymen såå gott! hoppas du har en fin lördag kväll kramar

3 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Önskar dig en god fortsättning på det nya året.

Kommentera här: