Mina älskade ungar

I natt har mina älskade ungar sovit här!

Nu är dom i skolan, men efter dom slutat så ska vi ha fredagsmys!
Jag tänkte att jag ska laga god mat som jag vet dom älskar!
Sedan ska vi titta på film och bara mysa!

Imorgon åker vi säkert till systeryster och mysar där med!

Vad ska ni göra?


 


Ha en underbar dag! Puss och kram Malin
1 Anette:

skriven

Vilka fina pojkar du har!

Önskar er en riktigt mysig kväll!

Här blir det nog också lite mys med familjen.

Stor kram Anette

2 magdalr:

skriven

3 Andreas Törnqvist:

skriven

Ska träna, sedan ha en liten fika med min granne. :)

4 judi:

skriven

önskar trevlig helg till dig och pojkarna

måste bara fråga hur ordnar du snöskottning eller du har kanske inte dom problemen ?

5 Jouline♡:

skriven

Åhh vilka underbara pojkar du har, så fina dom var med likadana skjortor :) Ha nu en riktigt myspys helg med dina barn och syster

kram fina du!

6 Jouline♡:

skriven

Tack fina du för din rara kommentar om mina naglar :) Hoppas du har en go helg

kramar!

Kommentera här: