Puuhu

Jag har haft en jobbig period!

Jag har brutit mitt nyårslöfte tusen gånger!
Självklart är jag bitter på livet och så jävla besviken på allt jag inte kan göra!

Jag är helt enkelt så trött på allt som har med mig själv att göra!
Jag HATAR ALS!

Så ligger det till!

Ta hand om er!
Varma kramar Malin!
1 Anette:

skriven

Vad tråkigt att höra att du har det så jobbigt Malin <3

Vad var det för nyårslöfte du hade?

Många kramar Anette

2 Marie:

skriven

Hej Malin!

Brukar följa din blogg!

Undrar om du vill lägga ut några bilder på dig själv innan du blev sjuk?

Kram Marie

3 cina:

skriven

Har läst din blogg några gånger och jag blir så berörd av det du skriver! Jag tycker du är fantastisk som kämpar på trots denna hemska sjukdom! Önskar dig allt gott!

4 Morgan:

skriven

Hej längtat efter dig på nätet. Välkommen

5 marjo:

skriven

Styrkekramar till dig förstår att du är bitter och hatar aLs det gör jag oxå

6 Carolina:

skriven

Åhhh, vad glad jag blev att få höra ifrån dig! Jag är inne på din blogg dagligen. Det är en fröjd att få ta del av ditt liv, att du hittar små glädjeämnen trots din begränsning. Lever själv med en man som har haft ALS i två år, numera med andningshjälp och assistans dygnet runt. Det är inte alltid lätt att leva bredvid en svårt sjuk människa, du ger mig en hel del styrka med dina inlägg.



Kram om dig!

Carro i Lund

7 Jenny:

skriven

Hej Malin!



Mina tankar finns hos dig!



Jag tänkte att jag skulle HATA ALS en stund tillsammans med dig. ALS är en fruktansvärt elak sjukdom (om man nu kan säga så). Den äter upp människor! Förmåga efter förmåga, saker som i hela livet har varit självklara försvinner.

Jag hatar ALS!



Det är OK att inte alltid vara stark! Det är OK att sörja det som varit och det liv du ville haft!!!



Massor av styrkekramar till dig!!!

Jenny

8 Marie:

skriven

Hej!

Jag följer dig på din blogg och känner så med dej och dina nära. Har levt nära ALS som närmast anhörig under ett och ett halvt år och kan verkligen känna in hur du har det. Det är en jävla sjukdom. Jag finns med dig i mina tankar.

Marie

9 Elise:

skriven

Hejsan!

Har följt den här bloggen sedan i sommras och du är så stark som kämpar fast du har ALS. Du har lärt mig att uppskatta livet lite mer än vad jag tidigare gjorde, så tack för att du delar med dig av dina tankar osv!!

10 Livsnjutaren:

skriven

Känner med dig hatar också denna sjukdom,,,,,den äter upp mina förmågor.....men om tiden är med oss så finns det hopp!!!Forskningen har gjort två nya framsteg denna månaden ..........men jag har svårt att ta till mig detta hopp! Kanske har jag bidragit till att hjälpa andra ALS sjuka i famtiden! Tack för att du delar med dig.....för DU ger mig kraft!

11 Miccce:

skriven

Sitter och söker någon jävla tröst, och några jävla svar. Har levt med med detta och min hustrus sjukdom i 18 månader. Kämpar för att själv orka gå upp, jag som är frisk i kroppen, och kämpar för att någon gång få till det med assistenter. Försäkringskassan har en handläggningstid på 4-6 månader..., välkommen på besök då, men vi kanske inte blir 3 till kaffet.

12 Miccce:

skriven

Sitter och söker någon jävla tröst, och några jävla svar. Har levt med med detta och min hustrus sjukdom i 18 månader. Kämpar för att själv orka gå upp, jag som är frisk i kroppen, och kämpar för att någon gång få till det med assistenter. Försäkringskassan har en handläggningstid på 4-6 månader..., välkommen på besök då, men vi kanske inte blir 3 till kaffet.

Kommentera här: