Tävling

             
             


Om ni inte har blogg går det tävla med din mailadress!
  OBS! Tävlingen avslutas 25 januari 2012

1 Helen Almgren:

skriven

Va spännande, jag har faktiskt aldrig testat någon av dessa produkter. Btw en riktigt bra och fin blogg du har =)

2 barbie:

skriven

jippiiiee! vilken tur att du skrev till mig. jag vill jätte gärna vara med o tävla! inte för att jag ofta har tur precis, men jag älskar hudvårdsgrejer och smörja in mig i goda lotions! ahahha. speciellt nu när man är som ett russin:( vad gulligt av dig o lotta ut dessa:O



kraam på diig söta du

3 Jouline♡:

skriven

Åhh så roligt med en tävling :) jag har massa sånt här men har aldrig testat just detta märket så jag är gärna med och provar lyckan

kram fina du!

4 Paul m:

skriven

Jag chansar och vill gärna vinna

detta underbara set till min kvinna

hon är värd det, min älskade gudinna

om hon vore en katt hon skulle börja spinna

5 Cassandra - Mamma till Lisa:

skriven

Åh, jag är med!



Ha det fint!

6 Filippa:

skriven

Jag är med! :) Kram!

7 Fоtомояsan:

skriven

sv. åh tack :D

8 Sandra:

skriven

Jag är med gumman! :) kram

9 SandraN:

skriven

Jag vill vara med i tävlingen :) Jag gillar din blogg!

10 Gunilla:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, om inte annat för att få tummen ur och komma och hälsa på dej när jag hämtar vinsten.<3 kram Gunilla Sjöberg

11 Andreas Törnqvist:

skriven

Sv: Hade gärna vart med men jag vet inte riktigt vad jag skulle använda grejorna till, förmodligen skulle jag ge bort de flesta och då tycker att det finns andra här som förtjänar att vinna mer. :) Tack för erbjudandet dock!

12 Ciccie:

skriven

Hej Malin. Jag är med på tävlingen då jag jobbar i industri är väldigt smutsig och luktar inte gott när jag kommer hem :-). Kram

13 Evve:

skriven

Hej jag är med och tävlar :)

14 Kicki:

skriven

Jag är gärna med i tävlingen!

Håller nu tummarna hårt hårt och hoppas hoppas på att turen är framme/Kicki

15 bella:

skriven

jag är med! :) kram

16 Malin:

skriven

Hej!! Jag vill gärna vara med och tävla!



Ps. Jag är så himla rörd av din blogg. Många kramar till dig.

17 Angelica:

skriven

Jag är med!

Kommentera här: