Mår super

Hej alla fina goa läsare!

Jag har inte bloggat på såå länge!
Men jag hoppas ni alla mår bra! Jag mår super ;)
Jag har haft skriv torka! Vad händer i mitt liv undrar ni säkert?

Jag har hälsan i behåll!
Jag har blivit moster till en liten Saga!
Hon är såå vacker!

William och Ludwig är här oftare nu när dom har sommarlov!
Det är så roligt när dom är här för då får jag lite liv i kroppen!

Och i onsdags var vi på Liseberg!
Det var så mysigt, min Anna var där med sin underbara familj!
Jag saknar Bagaregården i Göteborg!
Jag har nog aldrig trivts så mycket någon annanstans!
Det var tider det!
William och Ludwig Mamma älskar er så mycket!

Ta hand om er Puss och kram Malin
1 Kattis:

skriven

Du är enastående Malin! Jag brukar kika in här emellanåt ! Tänker på dig o Bagaregården som var väldigt speciellt då..... Trivdes också fantastiskt bra! Men nu är det inte så många kvar av de " gamle" . Men det var en härlig tid 😃 kramar i massor till dig från Kattis & Stellios

2 Maria Danielsson:

skriven

Hej! härligt att höra<3 blev nästan orolig när det var länge sen du skrev.. Kram från Nyköping

3 Maggan:

skriven

Åh vad underbar att höra från dig igen, jag blev så glad. Har faktiskt varit lite orolig men nu visade det sig att det var helt obefogat. Ta hand om dig och de dina. Ha en underbar sommar
Kram Maggan

4 faris:

skriven

Du är en underbar människa,varma hälsningar,Faris

Kommentera här: