Hemma!

Nu är jag hemma igen!
 
Så himla skönt, att få vara i sin hemmiljö är det bästa för mig.
Jag har haft kateter på sjukhuset, jag fick ju så mycket dropp så dom tyckte det var bäst så.
Jag är inte van att ha kateter så jag känner mig inte kissnödig nu.
 
Hoppas ni alla mår bra?
 
William och Ludwig, mamma älskar er mest i hela världen! <3
 
Ta hand om er!
Puss och kram Malin
 
 
 
1 läsare:

skriven

Hej Malin. Hittade din blogg då jag sökte bloggar om ALS. Tänkte efter flera års sorg titta till andra som går samma öde till mötes som en anhörig till mig. Du har inte skrivit och jag vet inte heller om du vill skriva om hur fort sjukdomsförloppet går för dig. För min anhöriga tog det ca. 2 år att gå bort av en aggressiv variant av den sjukdomen. Han tog inga bromsmediciner. Gör du det, och hur länge tror du att du har kvar att leva ? Hoppas att du har funnit åtminstone en i din närhet som känner till denna hemska sjukdom.

Vänliga Hälsningar
/en läsare

Kommentera här: