Jäkla skit

Jag är inlagd på Kava på Borås lasarett!
Jag har inflammation i bukspottkörteln.
Jag vill åka hem men jag får nog vara kvar ett par dagar till.
Så jävla tråkigt här.

William och Ludwig mamma saknar er så mycket!
Thomas jag älskar dig!

Ta hand om er så hörs vi snart igen!
Puss och kram Malin

1 Maria :

skriven

Fy fan va jag gråter! Jag önskar att jag kunde göra något åt dig Malin ! Men det kan jag ju inte! Men vill så träffa dig! Kramar Maria

2 Andreas Törnqvist:

skriven

Krya på dig!

3 anna-greta blixt:

skriven

krya på dej kram

4 anna-greta blixt:

skriven

krya på dej kram

5 anna-greta blixt:

skriven

krya på dej kram

6 mona schörling:

skriven

Du är fantastisk

7 mona schörling:

skriven

Du är fantastisk. Krya på dig

8 Angelica :

skriven

Ussch då, stackare!!Krya på dig!!

9 Mahlin:

skriven

Åh, krya på dig! Kramar

10 Anna Balazsi:

skriven

Hoppas att du mår lite bättre nu!
Kram

Kommentera här: