Legends of the fall

Hejsan på er!
 
Jag mår fortfarande lite dåligt, om det inte är bättre på måndag så får jag be sjuksköterskan komma hit.
 
Jag har tittat på min absoluta favoritfilm, Höstlegender.
Mina favoritskådespelare är med i samma film, Anthony Hopkins och Brad Pitt.
Då kan den inte vara dålig!
 
Hoppas ni alla mår fint!
Ta hand om er.
Puss och kram Malin
 
1 Anna Balazsi:

skriven

Håller med dig om att det är en jättebra film med otroliga skådespelare!
Ta hand om dig!
kram

2 Anonym:

skriven

oohh höstlegender är gryyyyym! har sett flera gånger

3 Maggan:

skriven

Hoppas du mår bättre nu, dessa envisa förkylningar. En massa människor runtomkring mig här är sjuka. Januari & februari är ju dessa månader med mycket virus. Sedan blir det bättre...Ta hand om dig. /Maggan

Kommentera här: