Gallblåsan

Den 15 maj åkte jag in till sjukhuset efter att haft ont i magen!
Det visade sig att jag behövde operera bort gallblåsan.
Efter det fick jag komplikationer med blodansamlingar runt levern!
Och jag är fortfarande kvar på sjukhuset.
Och jag kan säga att jag har jävligt ont.
Men det går väl över med tiden.
Puss och kram Malin ❤
1 DDD!:

skriven

Hej Malin
Jag undrar om du har fått förebyggande behandling mot gallblåseinflammation?
Jag hade samma problem för många år sedan. Kirurgen i Växjö ville inte operera mig på grund av ALS. Ursofalk är en medicin som löser upp gallsten och används vid besvär med gallblåsan. Ursofalk medicin hjälpte mig att vara symtomfri.
Lycka till med allt! Ta hand om er! Kram DDD!

2 DDD!:

skriven

Hej Malin
Jag undrar om du har fått förebyggande behandling mot gallblåseinflammation?
Jag hade samma problem för många år sedan. Kirurgen i Växjö ville inte operera mig på grund av ALS. Ursofalk är en medicin som löser upp gallsten och används vid besvär med gallblåsan. Ursofalk medicin hjälpte mig att vara symtomfri.
Lycka till med allt! Ta hand om er! Kram DDD!

3 Karen:

skriven

Kära Malin! Jag hoppas du mår bättre nu! Glad Midsommar <3 <3 <3 Kram

4 DDD!:

skriven

Tittar in dagligen. Jag hoppas innerligt av hela mitt hjärta att du får din näsa helt återställd efter operationen. Det var dum och korkad att operera galla på en ALS pasient utan att prova forst Ursofalk. Mvh DDD!
http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19950127000019

5 DDD!:

skriven

Tittar in dagligen. Jag hoppas innerligt av hela mitt hjärta att du får din näsa helt återställd efter operationen. Det var dum och korkad att operera galla på en ALS pasient utan att prova forst Ursofalk. Mvh DDD!
http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19950127000019

Kommentera här: