Hej mitt vinterland!

Jag bara älskar när det är snö, och bitande kallt! 
Mysfakor 100! 
 
Idag bakar vi lussebullar och en massa annat gott, jag lägger ut bilder sen!
 
Jag hör fortfarande inte bra, det är lock på båda öronen.
Annars mår jag bra.
 
Ta hand om varandra! 
Puss och Kram Malin. 
 
1 Kalle:

skriven

Hej!

Tack för en spännande och intressant blogg!

Jag har ett litet tips. På neurogavan.se kan du just nu köpa digitala julkort att skicka till vänner på Facebook. Pengarna går till forskning och rehabilitering för de neurologiskt handikappade och sjuka. Kanske vill du skicka ett julkort? Eller blogga om neurogavan.se? Eller dela den här länken på Facebook så att fler får upp ögonen för julkorten:
http://www.neurogavan.se/

Det är ett finfint tillfälle att uppmärksamma bland annat ALS och förhoppningsvis se till att mer pengar skänks!

Allt gott!
Kalle

Kommentera här: