Möhippa!

I Lördags var det möhippa för min älskade systeryster! 
 
Det var en perfekt dag och kväll. 
På morgonen kidnappades Hanna, hon trodde att hon skulle åka till Ullared, men så blev det inte! 
Hon fick göra uppdrag på stan, vad hon skulle vilja jobba med!
Efter det avnjöt vi en underbar picknick i Stadsparken!
Och sedan trodde Hanna att jag åkte hem.
Men så var det inte, jag tog färdtjänst till Gokartcity! 
 
Som jag skrattade vid femkampen, tjejerna bjöd verklöigen på sig själva!
Sedan åkte vi upp till I 15 för att äta och festa! 
Ninna du gjorde allt så fint och underbart!
 
Här är lite bilder i från Möhippan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fattar inte varför bilderna är upp och ner, har roterat dom i paint! 
Puss och Kram Malin. 
 
 
 
 
 
 
1 Ninna:

skriven

Hej Malin!
Efter helgen har jag börjat läsa din blogg, och det stärker ännu mer vad jag redan tyckte - du är världens starkaste människa Malin!
Jag är så glad att du orkade vara med hela möhippan!
TACK för att du var med och gjorde Hannas dag till en dag att minnas <3
Många varma kramar Ninna

Svar: Hej Ninna!Du är fantastisk! Du gjorde allt så underbart. Jag har väntat på att få uppleva min systers bröllop och för några år sedan trodde jag inte det var möjligt! Vem hade trott att jag skulle få vara med? Möhippan var så rolig! Ett stort tack till dig! Varma kramar Malin
Humlan

Kommentera här: