Happy day

Idag har vi haft det väldigt mysigt!
Vi har ätit riktigt god mat och bara pratat om allt mellan himmel och jord!
Det är så skönt att umgås med familjen , och jag har en väldigt stor familj som jag inräknar min personal också  !
Det har varit en bra dag att få ventilera oss med varandra , så skönt att rensa luften punkt slut!
Så om jag sammanfattar dagen så var det den bästa på väldigt länge.


1 geta:

skriven

Malin-vännen jag blir så glad att du har fått ha en "bra-dag" det är sådana dagar vi behöver för att orka. Puss och kram till dig, vännen!

2 anna:

skriven

gott att höra, vännen!

puss

3 Malin Hansen:

skriven

Geta,

mitt hjärta, önskar dig en trevlig helg!

Puss&Kram,

Malin

4 Malin Hansen:

skriven

ANNA

Hej min vän!

Hoppas att ni hade det bra igår och idag!

Jag Jag saknar dig !

Puss och kram Malin

5 Anonym:

skriven

Kämpa på, jag tycker att du verkar vara så modig och alldeles fantastisk!

6 foreverlost:

skriven

Hej Malin!



Jag sänder dig all min kraft och all min Kärlek....du är en otroligt stark människa, tusen kramar från en medmänniska :)

Kommentera här: