1 Anonym:

skriven

Just nu söker vi med ljus och lykta efter vissa målgrupper till ett par av höstens kampanjer, och hoppas på att du som bloggare inom föräldrar/barn-segmentet vill hjälpa oss genom att rekrytera via din blogg!

De kampanjer vi behöver fler Buzzadorer till är följande:



- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.



- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar, så ju snabbare dina bloggläsare registrerar sig som Buzzadorer desto större är chansen att de blir inbjudna till denna kampanj.



Rekrytera fem - få presentkort!

Berätta om Buzzador på din blogg, och uppmuntra dina läsare i just dessa målgrupper att registrera sig så snart som möjligt. Se till att de registrerar sig via denna länk: https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=linneaea, så syns det att det är du som bjudit in dem. Annars är det viktigt att de anger ditt Buzzadornamn (står överst i detta mail).



mvh www.lanjas.blogg.se

2 Jouline:

skriven

Hej vännen! Hur är allt med dig?

Kram

3 anna:

skriven

Hej

kommit hem från kroatien satte mig med en gång framför datorn. Du har inte bloggat på ett tag....är allt ok?

Malin, jag får inte till det med Facebook har ett litet motstånd till det vet inte varför.



kram hjärtat

4 anna:

skriven

Hej

jag kanske skall till bollebygd på måndag..tänkte åka förbi borås hade varit roligt att träffas.

vet ej om du är hemma



kramis

5 Marie:

skriven

Hej Malin! Jag undrar också hur det är med dig ?

Kram

6 Gabriella:

skriven

Hej! Jag hoppas du mår någotsånär okej... ?? Jag är orolig för du inte skrivit något på ett tag...

Många styrkekramisar från en läsare



7 geta:

skriven

Mailn vännen hur är det? Du har inte bloggat och inter synts på FB. Börjar bli orolig.

Kram!

8 regnnatt:

skriven

Hoppas allt är bra... Här är tyst på bloggen och jag undrar hur du har det. Skickar en kram, skickar många tankar. Och en puss på pannan från en bloggare till en annan

9 LF:

skriven

Hejsan, jag ramlade över din blogg av en slump. Och har suttit här nu i 2 timmar och sträckläst den. Jag har gråtit och skrattat om vartannat. Den fyllde mig med hopp och förtvivlan. Sällan får man läsa saker som kommer så rakt från hjärtat. Du och ditt liv och verkligen rört mig något otroligt. Jag ser fram emot att fortsätta följa dig och din vardag. Du är en hjälte i så många bemärkelser.



Önskar dig all lycka och kärlek

Kommentera här: