1 Jasmine:

skriven

Svar: Tack så mycket! Kolla in Kortmakeriet (http://jasmineskortmakeri.blogg.se) för att se hela korten och för att få reda på priserna. Det är värt det!



Jag har det helt okej. Hur har du det själv?

Kram

2 Andreas Törnqvist:

skriven

Sv: tack. :)

3 Marie:

skriven

Hej Malin ! Hoppas att du har det bra ? Jag har nu börjat att jobba igen efter en veckas semester ska ha mera sen.Tänkte berätta för dig att jag är född i Borås bodde på tullen och byttårp när jag va liten och har en del släktingar i Borås,jag tycker att det är en fin stad och längtar ditt ibland du får ha det så bra du kan så hörs vi ......KRAM

4 Malin:

skriven

Marie

jag bor också på Tullen !

Jag är också född i Borås, hur gammal är du?

Om du har vägarna förbi så är du välkommen !

Kram Malin

Kommentera här: