Härligt

Härligt väder vi har!

Körsbärsträdet utanför mitt fönster har börjat att blomma!
Underbart vackert tycker jag!

På Thomas födelsedag var jag ute, och för första gången på länge så kände jag sådan frid i kroppen!
Det var en magisk känsla, en stjärnklar himmel och en fin utsikt över sjön på hemvägen!
Det var en känsla som man inte kan ta på! Men som gjorde mig underbart lycklig!

Påsken har vi firat med massa god mat och godis, även om jag inte kan äta så njuter jag att se mina nära och kära äter. 

Ta hand om varandra!
Puss och kram Malin
1 helen larsson:

skriven

Du är en kämpe som kan se de små ljus punkterna i livet.



Kram

Helen

2 anna:

skriven

Åh Malin, det låter underbart!! Mina mostrar har varit här i göteborg med katter. mina ögon är inte nådigt vackra just nu.pollen allergi + pälsdjur.

puss godingen

3 geta:

skriven

Vi har också haft ett underbart påskväder. Men jag har inte kommit mig ut, bara legat i min säng hela tiden.

Glad att höra att du varit ute,

Hoppas du har det bra vännen. Stor kram till dig!

4 Mette:

skriven

Va härligt att läsa att du varit ute och upplevt sådan fid i ditt sinne.Underbart härligt inlägg.Du finns i mina tankar.

Kram

Kommentera här: