Woho

Äntligen har skrivkrampen släppt!

Jag förstår inte varför jag har haft så svårt för att skriva, jag har haft lite mycket att tänka på, men det är ingen ursäkt!

Jag och en nära vän till mig har börjat att tillverka smycken!
Alla pengar vi lyckas få ihop kommer att gå oavkortat till forskningen för ALS!
Vi betalar allt material själva och vi tar inte betalt för att vi gör dom!

Vi gör dom i äkta läder, vi stansar dom i budskapet ALS Guardian Angel och Dance because you can!
Kika gärna in på hennes blogg hur dom kan se ut! http://www.evvesblogg.blogspot.com/
Hon är min underbara ängel och min närmaste vän, jag älskar dig så mycket Evve!
Vi skall försöka få till ett samarbete med http://www.ullacarinstiftelse.se/als så att pengarna går in dit direkt!

Hon är min drivkraft att vilja göra saker!
Jag vill också säga att mamma älskar er William & Ludwig!
Thomas jag älskar dig också gubben min!

Ta hand om er alla, Puss & Kram,
Malin!

1 Andreas Törnqvist:

skriven

Vad kul att se ett inlägg från dig! Smycken minsann? Jag hoppas försäljningen går bra!

2 A-K:

skriven

Hej,

Hur kan man köpa smyckena, dom med ALS budskap?

MVH

Anna-karin

Kommentera här: