Tack

Jag har legat på sjukhuset i nio dagar!

Jag har blödande magsår!
Jag har nog aldrig mått så dåligt!

Jag var tvungen att opereras, men jag var i goda händer!
En narkosläkare som jag träffade på IVA fick mig att känna mig väldigt trygg!
Han är så proffsig, jag älskar människor som brinner för sitt jobb!

Jag vill tacka alla som har hjälpt mig här på sjukhuset!

Men det viktigaste för mig är min egna personal!
Jag är er evigt tacksam!

William och Ludwig mamma älskar er till universum och tillbaka!

Jag är fortfarande kvar på sjukhuset, jag vet inte när jag får komma hem!

Puss och Kram / Malin
1 Helen Almgren:

skriven

Krya på dig Malin. Har själv legat inne drygt en vecka med blödande magsår, inte direkt nåt man önskar sin värsta ovän ens. Hoppas du får åka hem snart. Kraaam

2 Marie H:

skriven

Krya på dig Malin! Tänker på dig kramar i massor :))

3 foreverlost:

skriven

Tusen kramar, tänker på dig, kram.

4 Andreas T:

skriven

Ajdå, krya på dig½

5 mia:

skriven

Aj då, hjärtat! Hoppas du mår bättre och att du får komma hem snart, vet att du inte gillar att vara på sjukhuset. Kramar,kramar och åter kramar. Puss Mia

Kommentera här: