William, Ludwig och Thomas

Dom riktiga hjältarna är mina två barn William och Ludwig!
Thomas är också en hjälte!

Vi har kämpat så oerhört!
Vi har skrattat och gråtit tillsammans!
Tagit oss genom svåra stunder och haft mycket roligt tillsammans!

Mamma älskar er så enormt mycket, Thomas jag älskar dig!
Ni är mitt allt även om jag sviktar många gånger!

Puss och Kram mamma Malin!
1 LottaPotta:

skriven

Du e en fantastisk kämpe precis som dina pojkar. Hittade din blogg av en slump och har därefter varit inne med jämna mellanrum för att kolla hur det går för dej.....Massor med styrka till dej och hela din familj!

2 Jouline♡:

skriven

Hej vännen! Vad fin skrivet, blir helt rörd här.. Allt är bra med mig och likaså Tindra :) Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kika på tv:n, sambon är iväg ikväll och kikar på fotboll så det blir mys med vovven ikväll bara :)

kram underbara du!

3 Eva:

skriven

Sitter och läser på din sida och plötsligt känner jag mig som en bortskämd idiot.

Jag har ett toppenbra liv men det enda som upptar mina tankar är att en fd väninna beter sig illa mot mig och ignorerar mig.

Jag skäms att jag låtit detta ta en så stor del av mitt mående och mitt liv när jag läser hur du kämpar och hur du kan säga så vackra saker om livet trots din sjukdom.

Jag önskar av hela mitt hjärta att du får ett långt och lyckligt liv och att man hittar ett botemedel för ALS inom snar framtid.

Kram Eva

4 Livsnjutaren:

skriven

De kunde varit jag som skrivit dina ord......Fick en känsla av samhörighet eftersom vi är i samma situation.....Kämpa på och styrkekramar från mig!!!



( Ska fortsätta läsa genom hela din blogg)

Kommentera här: