Hopp!

1 Bella:

skriven

Intressant! Vet inte vad som finns i detta The Deanna Protocol, kanske kan man slå på nätet. Arginine nämner de som kosttillskott och att massera muskler med kokosolja.
Men som vanligt är det för att stanna av försämringen, inte att man kan stoppa den?

2 Bella:

skriven

Vet inte men det är för lite information i det här nyhetsinslaget och på deras hemsida, win the fight. Så tyvärr tycker jag att det verkar som att detta sk protocol är humbug.

3 Marika :

skriven

Hej Malin. Hittade just din blogg. Jättefin! Jag undrar om du vill maila mig? Jag har också als och kämpar emot med alla medel. Har lite kontakter i USA som stöttar mig men just ingen i Sverige att prata med.
Undrar om du äter kosttillskott enligt Deanna protocol? Vad inså fall och har det hjälpt dig?
Tacksam för svar. Detcör kämpigt. Men det ska gå.
Har du sett detta ?
https://www.indiegogo.com/projects/healing-als-mnd-lou-gehrig-s-disease

Med vänlig hälsning, Marika

4 Josefine:

skriven

Hej, Vilken underbart fin blogg! Vill så gärna hjälpa dig. Har du provat intravenöst ozon för att må bättre? Det och intravenöst silver gör underverk. Just nu är jag på en klinik i Clearwater där det finns mycket hopp. Har du sett Under our skin på You Tube beträffande det kontroversiella i att lida av en av flera sjukdomar som många forskare menar ursprungligen kommer från fästingen eller myggan? Om inte, så måste du.

Maila mig tillbaka om du vill veta mer.
Allt gott.
Kram Josefine

Kommentera här: