Tävling

Nu tyckte jag det var dags för en tävling.
 
Var med om att tävla om ett pressentkort från Kicks på ett värde av 500kr!
För att vara med och tävla, kommentera här på inlägget att du är med!
Du behöver inte ha en blogg för att delta! 
Tävlingen avslutas Måndag den 14 Januari klockan 16:00.
 
 
1 Helen Almgren:

skriven

Oj vad spännande, du har så kuliga ideér Malin <3

2 Jouline♡:

skriven

Nämen åhh fick du en sådan mysdress Malin :) Och vet du vaaaad.. jag fick en jag med hihi :) den grå som jag visade i bloggen fick jag. Så himla mysig och fin!

Nämen ohh.. vilken rolig tävling och jag som handlar mycket från Kicks är väldigt gärna med och tävlar hos dig :) kramar!

3 Ossa:

skriven

Jag vill, jag vill :)
Puss på dig <3

4 Jouline♡:

skriven

Tack rara du! Det är redan bättre i nacken så hoppas det fortsätter åt rätt håll. Kram kram <3

5 Anonym:

skriven

men guud! vilket fint pris:o
lottar du ut kickspresentkort?aww fan vad du är gullig!
jag är självklart med! vinner jag så gör jag reklam för dig i min blogg:)hihi
kram på dig.trevlig helg.

6 Mia:

skriven

Jag vill gärna va med!! Kram :)

7 Jenny W:

skriven

Hej på dig gumman,Saknar dig! <3

Vilket fint pris du lottar ut kära du!
Mamma som behöver en ny parfym, hoppas jag vinner!!

Massa pussar & kramar till dig och barnen <3

8 Mahlin:

skriven

Hoppas på tur i tävlingen:)
kram från en bloggläsare på Öland

9 Anonym:

skriven

hej söt.allt bra själv? börjar bli kallt ute .jag hoppas det snöar. ahah:)

10 Carita:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! :-)

11 Anna:

skriven

Hejsan, jag är också gärna med :)

12 Angelica :

skriven

Jag vill gärna vara med i tävlingen!

Har läst din blogg några månader, du skriver så bra!! Du är så stark!!

13 Malin:

skriven

Jag är gärna med :)

14 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Jag är väldigt gärna med! :)

15 Monika Wiklund:

skriven

Hej Malin
Vill gärna vara med och tävla fast jag har otur i allt.
Jag har oxå en blogg sida men kan inte hela adressen
I skallen. Hoppas att det är bra med dig Malin och att ni har
Fint väder hemma i Borås , tänkte snart att jag skall ta mej hem
Till Borås så fort våren kommer. Har du pratat något med daniel
Från Skelefteå ? Har ringde mej för någon dag sedan då va det skapligt sa han. Ja hoppas du hade en bra jul och ett bra nyår?
Ja själv är inte julen det samma sedan mamma gick Bort i sin ALS.... Ja nej nu skall jag snart sova sänder dig många varma kramar <3 Monika

16 Carolina Ingvander:

skriven

Hej Malin,
Jag är gärna med! Läser din blog dagligen men brukar inte kommentera. Min man är i samma situation som du, han har haft ALS sedan 2009. Peg, trach och respirator. Han har fått en ögonstyrd dator med talfunktion så nu kan vi maila till varandra och ha mer privata samtal. Det är fint!
Tack för en fin blog, Malin!
Ta hand om dig och må så gott.

Carro i Lund

Kommentera här: