Semester!

Förra veckan var pappa Thomas på semester, så barnen och jag hade en underbar vecka tillsammans! 
 
Så härligt att få rå om dom alldeles själv! 
På tisdagen blev Ludde magsjuk, det gör ont i hjärat när mina skatter inte mår bra.
Så underbara är mina godingar, <3
 
Hoppas ni alla mår fint, jag har haft lite bloggtorka! 
Snälla ni som läser min blogg, vad vill ni att jag ska blogga om? 
 
Ta hand om er! 
Puss och Kram Malin. 
 
 
 
 
1 Malin Sörmlind :

skriven

Jag vet precis vad du menar, men blogglusten brukar komma tillbaka när hösten hälsar sig välkommen!

Jag är ny här, men jag vill läsa om allt! Ditt liv, intressen och allt där emellan!

Stor kram

2 Jenny:

skriven

Hej!
Jag läser gärna om allt som intresserar dig! Skriv gärna också om ditt liv med ALS och assistenter.

Kram Jenny

3 Anonym:

skriven

Vill också gärna veta mer om sjukdomen, dina hjälpmedel och livet med assistenter. Kram !

4 judi:

skriven

hur du tränar har du schema ?men träningen .?

5 Carolina Ingvander:

skriven

Hej,
Jag kikar in nästan dagligen och "kollar" läget, det är fint att läsa om hur du har det i vardagen. Min har också ALS, trach, resp, PEG och två assistenter dygnet runt så jag lever i det.
Kram till dig!

6 Carolina Ingvander:

skriven

Hej,
Jag kikar in nästan dagligen och "kollar" läget, det är fint att läsa om hur du har det i vardagen. Min har också ALS, trach, resp, PEG och två assistenter dygnet runt så jag lever i det.
Kram till dig!

Kommentera här: