det går bra nu

Allt är nästan oförskämt bra just nu!

kanske för att julen är nära, och det är min favorithögtid på året!
Och på jul firar jag med Thomas familj, juldagen hos min systeryster!

Hur ska ni fira julen?

Puss och kram, Malin!

1 Martin Eriksson:

skriven

Ååååh va härligt att höra! :D



Själv ska jag fira Jul hem-hemma med familjen som jag har gjort i alla år. Finns inte något som kan bryta den traditionen tror jag :)



Såååå härligt att komma hem till allt mys! Ser fram emot det så mycket! :D



Hoppas du får en fortsatt underbar jul! :D



Kraaaammmm

2 Andreas Törnqvist:

skriven

Vad kul att du mår bättre! Verkar också som att du får en rolig jul. :)



Det blir en rätt folktorftig jul för min del. Syrran är i Kanada, kusinerna/mostrar osv av olika slag är upptagna och inga av mina vänner bor i närheten. Men det är så kul som man gör det ju. :)

3 Maria:

skriven

Jag firar jul med barnens släkt och min sambo precis som vi brukar. Största skillnaden är att jag i år inte kan lag julmat eller baka eller städa eller pynta. Kan däremot äta än och det är jag mycket tacksam över.



GOD JUL!

Kram

Maria

Kommentera här: