Jag kom

Jag kom hem förra veckan i fredags, och jag har verkligen behövt att vila upp mig!

Jag är så glad att allt har gått bra, jag får fortfarande kalium, hoppas bara det inte händer igen!
Nu håller jag vällingen bra, två påsar om dagen.

Jag har fått mig en dyrbar läxa!

Tack alla för fina kommentarer, så snällt av er!

Nu är renoveringen i full gång, så roligt det är!
Och ny personal är på upplärning, det behövs nya friska tag här, fast jag har ju fantastikt bra personal, men vi har liksom fastnat på vissa punkter.

Puss och kram, Malin!


1 Andreas Törnqvist:

skriven

Bra att du mår bättre! Bra att du tycker om din personal! :)

2 Anonym:

skriven

Glad att du är tillbaka hemm igen.

Själv har jag det jobbigt ska in på onsdag, torsdag op. Har fått cancer.

Sköt om dig vännen!

Puss och kram från Geta

3 Mia:

skriven

Hej Tjejen!!

Skönt att höra att allt gått bra och att du är hemma igen. Har inte varit i närheten av datan på länge, hinner inte helt enkelt. Men du vet att du alltid finns med mig ändå.

Älskar dig, alla andra i familjen hälsar oxå.

Kramar Mia

Kommentera här: