1 Lebanezza:

skriven

Vi kan ha ett länkbyte imon vid 6 om du vill :)

Och tack desamma :)

2 Michaela:

skriven

Hej! Vilka fina armband, hade en mor som gick bort i ALS 1994. Vill därför göra allt jag kan för att stödja forskningen. Nu har jag funderat på att ge bort julklappar som stödjer forskningen, för dessa pengar går till det va? Vad kostar de? Skulle det vara möjligt innan jul? Mvh Michaela (Jönköping)

3 Hanna:

skriven

Hej! Jag undrar om armbanden fortfarande är till försäljning? Min morfar fick diagnosen ALS för lite mer än ett år sedan och det minsta jag kan göra är att stödja forskningen! Därför vill jag väldigt gärna köpa ett armband. Kontakta mig via min mail. Mvh Hanna Wettergren.

Svar: Hej Hanna! Tyvärr samarbetar vi inte längre! Kramar Malin
Humlan

4 Frida:

skriven

Vilka fina armband❤️
Kan man få köpa ett sådant?
//frida

Kommentera här: