Hejsan

Hejsan på er!
Hoppas ni alla mår bra?

Snart ska jag in i duschen, ska bli så skönt för jag är frusen!

Jag har tänkt på knäppa saker som att himlen aldrig tar slut!
Ni vet när man står under stjärnklar himmel och man förstår inte att himlen är oändlig!

Jag vill att ni kommer med förslag om vad ni tänker som gör en lite tokig!

Nähäpp duschen var det!

Puss och Kram / Malin
1 Helen Almgren:

skriven

Precis det brukar jag åxå tänka på... vad finns bortom alla stjärnor.??? Men man kan tänka in i oändligheten då, kanske det är det som är oändliga!!!

2 Anette:

skriven

Samma här!

Det är ju helt ofattbart för en liten människa att något kan vara oändligt.

Kram Anette

3 Elise:

skriven

Hej! Jag brukar tänka att tänk om vi levde i någon annans "snökula", att det finns något mycket större utanför vår lilla värld och att rymden slutar där "glaset" är. Vet inte om det går att förklara begripligt, men det känns som att någon annan styr våra liv ibland och att någon annan äger snökulan vi befinner oss i. Det känns som om det vore alldeles för stort att universum skulle kunna vara oändligt. För övrigt så tycker jag att himlen och alla stjärnor är något av det vackraste som finns :) Hoppas allt är okej med dig och jag måste säga att jag får så bra inspiration av din blogg! Du är så stark som kämpar varje dag och jag lär mig att man inte kan ta livet för givet. Jag skulle vilja ge dig tusentals stjärnor för din styrka och ditt mod om det så gick!

Kommentera här: