Godmorgon

Godmorgon alla sjusovare!

Ludwig ligger i soffan och myser!
Han ska äta frukost om en stund!
I eftermiddag ska dem hem till pappa Thomas!

Vi har haft en underbar helg tillsammans, jag kommer sakna dem!
Vi har tittat på film, och ätit god mat!

Mamma älskar er så mycket!

Jag måste säga vad Ludwig sa när han fick pannkakor i fredags morse! Han sa vilket soft liv jag har!
Han är så goo!

Hoppas att ni har haft en bra helg!
Ta hand om er!
Puss och Kram Malin!
1 Anonym:

skriven

Hihi vad söt Ludde är <33

Saknar dom båda mycket!

Massa kramar,

Jenny!

2 Jakob för Bestic:

skriven

Malin,



Vilken fin blogg -- har inte ALS men MS, det rimmar... och är konsult för Bestic.se som startades av Sten som har MS och Polio... Ville bara säga hej.



Best,



Jakob

3 emma:

skriven

Hej!

vill du hjälpa mig & samtidigt få fler läsare? :)

Klicka dig in här då, tar inte mer än 2 minuter max, och sen får du en länk - http://emmabsvensson.blogg.se/2012/february/vad-ska-jag-blogga-om.html#comment

4 Livsnjutaren:

skriven

Härliga ord från din gosse!!!! Jag är så lycklig över mina barn och maken som får mig att kämpa!!!!

Jag VILL ju göra så bra som möjligt för dom i denna jävliga situation......är inte rädd själv....men ....jag vill inte att dom ska få uppleva detta! Jag vill vara JAG i min kropp inte i dom där armarna och benen som känns som klumpar!!!!

Kommentera här: