Fortsättning

Så jag blev av Morgans hjälp beviljad att få respirator om jag ville!

Morgan har kommit att bli en stor del av mitt liv, så har många personliga assistenter också!

Andrea, Jenna, Alex, Kajsa, Rikard, Daniel, Lule, Evve, Thomas, Jenny, Medine, Genta, Sofia, Josefine, Filippa, Frida, Ann-Sofie, Sandra, alltså min lista är så lång av tacksamhet!

Alla älskar jag på mitt egna sätt!
Tack för att ni har satt ett spår i mitt hjärta!

Puss och kram Malin
1 Anonym:

skriven

söötis tack så hemskt mkt.fick dom idag! skrev ett inlägg!! dom luktade jätte gott! älskar dom.

2 Livsnutaren:

skriven

Har du fått respirator????? Jag har ALS och 2 barn och vill vara med så länge som möjligt!!!! Blev chockad när jag fick reda på att man inte får de i sverige...kanske de vänder nu!!! Har god andningsförmåga fortfarande och njuter av det!!!!

Lycka till och jag önskar dig allt gott!

Hittade din blogg i dag så nu får jag läsa!

Styrke kramar från mig!

Kommentera här: