1 Rikard!:

skriven

Hej Malin!

har kikat i din blogg nångång ibland emellanåt och såg lite ur filmen du har lagt upp...tänker så oerhört mkt på tiden då jag fick vara med dig.

Hoppas du står i bra, det verkar ju så iallafall!

Hoppas att allt är "bra" om det nu kan va det..önskar allt gott till dig!!



får hälsa på nångång snart!! är fortfarande uppe i Skövde och jobbar.

massa kramar från Rikard!

2 Malin:

skriven

Till Rikard:

Älskade Rikard!

Som jag saknar vår tid tillsammans!

Jag kan med rak hand säga att du är en av dom bästa assistenter jag haft!

Saknar våra pratstunder och din humor!

Jag älskar dig och vi måste träffas snart!

Puss oh kram Malin

3 Jenny:

skriven

Hej Malin!



Jag finner knappt några ord...

Att välja livet!!!

Tekniken är helt fantastisk!



Kram Jenny

4 Helen Almgren:

skriven

Hej Malin. Vilken givande och fin video du lagt ut. Väldigt intressant med alla tänkbara hjälpmedel som finns. Väldigt bra att få en inblick i ALS då jag jobbar med MS sjuk kvinna. Kram

Kommentera här: