Jag är glad

Den senaste tiden har jag kännt mig glad!
Jag har klättrat mig upp igen!

Jag tror att om man ligger på botten så gör det minsta lilla halmstrå att man greppar det och tar sig upp igen!
Livet är så svårt ibland, önskar så många gånger att jag kunde avreagera mig och att få sparka i väggen och få ut aggresioner!
Att bara få skrika ut besvikelsen på hur jag ville att livet skulle sett ut!

Men jag har så svårt att acceptera hur livet ville leva med mig!

Tack för alla fina kommentarer, ni gör så att jag orkar att ta mig genom alla deppigheter!

Ta hand om varandra, puss och kram
Malin
1 Andreas T:

skriven

Vad kul att du mår bra! Fortsätt så!

2 Anette:

skriven

Vad skönt Malin!

Vilken styrka du har!

Beundrar dig <3

3 phia:

skriven

HEJ Sänder en försenad STOR PÅSKKRAM till dig häls Phia fr Norrby KRAMIZ

Kommentera här: