På fredag!

På fredag ska jag ha kalas med min familj! Ska bli så roligt!

Jag har haft ont i bihålorna, igår skulle jag varit på utbildning med Morgan men jag fick hoppa över det.
Jag hade värsta skallebanken så jag hade inte pallat!

Var rädda om er!
Puss och kram Malin

1 Morgan:

skriven

Vad synd att du dragit på dig ohälsa såg så fram emot att träffa dig, vi får ta det snarast. Helockuperad denna vecka med utbildningar 3 dagar i rad och handleda den gamla Andrea i nystarten då kan du tänka dig/Kram

2 jouline♡:

skriven

Hej fina du! Vad roligt med kalas på fredag :) hoppas du hinner tillfriskna helt innan dess. Jag ska lite smått börja uppdatera min blogg igen så tänkte att jag skriver några rader till dig så du vet. Många kramar

3 Jouline:

skriven

Söta du! Tack så hemskt mycket för din fina kommentar :) Allt är jätte bra med mig, hoppas du mår bra? kramar

Kommentera här: