Tre dagar i veckan!

Tre dagar i veckan får jag ljuvlig thaimassage! 
 
Det är som balsam för själen, man blir så avslappnad och jag som trodde att jag inte hade några muskler.
Men det är så skönt och jag njuter till fullo.
 
Jag har beställt lite kläder i från www.bloomingshop.se 
Dom har sjukt snygga kläder och det har blivit mitt favoritställe att shoppa kläder i från!
 
Ta hand om er! 
Puss och Kram Malin. 
 
 
 
 
1 Karen:

skriven

Oj så härligt Malin! Jag skulle vilja prova också <3 <3 <3 bara undrar hur du gör? Ligger du kvar i permobil?

2 Malin:

skriven

Hej Karen!
Jag ligger i sängen och får massage! Om du har en höj och sänkbar säng funkar det jättebra! Jag har en luftmadrass och hon kan till och med massera ryggen! Du måste prova, det är så skönt!
Kramar Malin.

3 Karen:

skriven

tack! jag ska prova!kram

Kommentera här: