Brev från Evve!

Godkväll eller snart Morgon här Malin,,,,

Sitter med hörlurarna på framför datorn och lyssnar på låten du sände mig med
Burhan G - Kelder mej hjem och skall till dig skriva. När du läser detta brev så vill jag att du läser det med mycket värme och kärlek. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja eller vart jag skall sluta. 
Med detta brev vill jag med djupet av mitt hjärta i mina tankar ge dig. Blommor
är som livet, glädje, sorg, förhoppningar, förlåtelse & framför allt kärlek allt i en
enda röra och och allt detta sammmanfattar dig som mig som oss tillsammans!
Tårarna rinner ner för min kind och när jag försöker sätta ord på vad jag exakt 
känner så är det nog oss & nu är det mer värme i mina tankar och med alla de
härliga minnen ihop med dig jag gått igenom och delat. Jag vill att du är med på 
min resa precis som jag fått resa i ditt. Jag har inte varit perfekt & vill aldrig vara 
det för den delen heller men jag är stolt över den jag är idag & tomheten efter dig 
har nog alltid varit ganska stor men man har ägnat tiden på dumheter istället för att
ha förståelse för varandra, men det jag värdesätter mest idag är mina och dess mångå
år av härliga minnen. med dig och dom kan ju aldrig någon ta ifrån en. Du är en riktig
krigare och kämpar livet med din dumma sjukdom som svurit mig till sömns många 
gånger till och ändå har du varit livet kärt och positiv och glad & ibland behövs det inte
mer än så här för att sprida lite .glädje runtomkring sig och det är vad du har gjort. 
Har lärt mig en hel del från dig och framför allt styrkan i det och jag verkligen beundrar dig för din styrka & din livskraft i allt det svåra besked du fick i livet som ung som har smärtsammat dig så oändligt och vände ditt liv upp och ner på men ändå kraften och viljan att leva vidare. 
Jag vill även säga att jag beundrar dig för din styrka och vishet. 
Mina slutord till dig kommer ur djupet av mitt hjärta och att  jag värderar och ser upp till dig för att du varje dag har kraften att klara dig igenom vardagen som för mig är en enkel & självklar regel men för dig ett rent helvete och ändå kämpar du på så med allt detta slutligen vill jag tacka dig för att jag fått tagit del av ditt liv med allt vad det inneburit.
Det du har delat med dig och låtit andra få ta del av har nog inte bara påverkat mig utan även påverkat många andras liv och själar som gått med dig längs vägen, mitt är en av dem.
 
Älskar dig kram Evve <3

Kommentera här: